یکی از موارد تعیین کننده در انتخاب خودرو، قیمت است. آگاهی از قیمت خودروو مقایسه آن با دیگر خودروها، می تواند به انتخاب بهتر و دقیقتر شما کمک کند تا خودروی مورد نظر را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها و شرایط فروش خودروهای مختلف در بازار ایران، می توانید به وب سایت پایگاه خبری خودرونویس مراجعه کنید.

شرکت های خودروسازی به صورت دوره ای و مداوم شرایط فروش های متنوع و مختلفی را برای محصولات خود منتشر می کنند. قطعا آگاهی از این شرایط فروش ها به شما در انتخاب بهتر خودرو کمک می کند و باعث می شود تا به جای خرید خودرو از بازار و از دست دلالان، به صورت مستقیم از خود شرکت خودرو خریداری کنید. در وب سایت خودرونویس می توانید جدیدترین شرایط فروش خودروهای مختلف از سواری گرفته تا کامیونت و کشنده را مطالعه کنید.

پس از آگاهی از جدیدترین شرایط فروش خودروسازان، می توانید به بخش قیمت خودرو در این وب سایت مراجعه کنید و در آنها قیمت دیگر خودروهایی که مد نظر دارید را هم مشاهده کنید. هرچند قیمت فاکتور بسیار مهمی در انتخاب و خرید خودروست، اما عوامل دیگری نیز در خرید خودرو تاثیر دارند. از جمله این عوامل می توان به سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی و مشخصات فنی اشاره کرد.

خودرونویس تنها پلتفرم و وب سایتی بوده که امکان مقایسه سه خودرو به صورت همزمان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. در بخش مقایسه خودرو، مشتریان می توانند سه خودرو از کلاس های متفاوت را انتخاب کنند و تمامی پارامترهای آن در کنار هم نمایش داده می شود تا مشتری با دید بازتر و آگاهی بیشتر نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اگر هم مشتری نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشد، می تواند به بخش مشخصات فنی مراجعه کرده و ریز مشخصات خودروهای مختلف را به همراه تصاویر بیشتر از آنها مشاهده کند.قیمت خودرو