راه های زیادی برای گنجاندن کاغذ دیواری در شیراز خانه در دکوراسیون اتاق وجود دارد، اما اغلب به نفع سایر گرایش ها نادیده گرفته می شود. تا حد زیادی، این مورد در خانه های هندی است، جایی که دیوارها اغلب با رنگ و طرح تزئین می شوند تا کاغذ دیواری.

آیا فکر دومی در مورد استفاده از کاغذ دیواری در شیراز به عنوان نوعی دکوراسیون منزل دارید؟ هر آنچه که باید در مورد کاغذ دیواری خانه بدانید را می توانید در اینجا بیابید، از انواع کاغذ دیواری تا بهترین روش نصب آن.

خرید کاغذ دیواری خانه برای طراحی داخلی

انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری برای خانه و تعیین مقداری که برای خرید نیاز دارید، یک روش دشوار است. برای شروع، روی بهترین کاغذ دیواری در شیراز با در نظر گرفتن کاربرد، ویژگی ها و ترکیب آن تمرکز کنید.

 

سبک های کاغذ دیواری خانه بر اساس کاربرد

برخلاف تصور رایج، هر کاغذ دیواری در شیراز برای دیوار خانه نیاز به یک روش طولانی و با چسب پوشانده ندارد. در اینجا مروری بر انواع کاغذ دیواری خانه، سازماندهی شده بر اساس برنامه، در دنیای پیشرفته تکنولوژیک امروزی است.

کاغذ دیواری هایی که چسبانده نشده اند

این نوع کاغذ دیواری در شیراز برای دیوار خانه از نوع معمولی آن محسوب می شود. به صورت پشته کاغذ و بدون چسب تحویل داده می شود. برای چسباندن این کاغذ دیواری خانه به دیوار، طراحان باید قبل از چسباندن کاغذ دیواری، چسب تهیه کرده و آن را روی پشت آن قرار دهند.

 

کاغذ دیواری هایی که خود چسب هستند

کاغذ دیواری در شیراز خانه را که پوست می‌کنید و می‌چسبانید، از قبل چسب زده است، دقیقاً مانند برچسب. کاغذ پوشش را باز کنید، و آماده خواهید بود که آن را به دیوار آویزان کنید.

کاغذ دیواری هایی که از قبل چسبانده نشده اند

استفاده از کاغذ دیواری در شیراز از پیش چسبانده شده برای دکوراسیون منزل یک مزیت است زیرا نیازی به خمیر ندارد. هنگامی که آب روی سطح دیوار اعمال می شود، به عنوان یک چسب عمل می کند. با این حال، طول عمر این کاغذ دیواری خاص خانه کمتر از بقیه است.

 

سبک های کاغذ دیواری خانه بر اساس متریال

مواد جایگزین برای کاغذ دیواری در شیراز خانه در خانه بسیار زیاد است، و هر کدام عملکرد خاصی دارند و در عین حال مجموعه ای از مزایا و معایب خاص خود را دارند.

کاغذ دیواری خانه کاغذی

به دلیل استفاده از آن برای پوشاندن عیوب دیوار، به کاغذ آستر نیز معروف است. به دلیل قدمت آن، شناخته شده ترین نوع آن است. کاغذ دیواری در شیراز خانه کاغذی این مزیت را دارد که ترکیب رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد و در عین حال حذف آن نیز ساده است.

کاغذ دیواری وینیل برای دیوار خانه

سهولت چسباندن کاغذ دیواری در شیراز خانه با روکش وینیل به دیوارها و این واقعیت که در مکان های مرطوب چروک نمی شود، آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است.

 

کاغذ دیواری پارچه ای برای طراحی منزل

کاغذ دیواری خانه در این سبک به عنوان عجیب ترین کاغذ دیواری در شیراز در نظر گرفته می شود. با این حال، آویزان کردن و جدا کردن آن دست و پا گیر است و برای نگه داشتن آن چسب های زیادی لازم است.

 

سبک های کاغذ دیواری خانه بر اساس ویژگی ها

وقتی صحبت از کاغذ دیواری در شیراز باکیفیت برای دکوراسیون منزل به میان می آید، برخلاف تصور رایج، مزایای زیادی وجود دارد.

کاغذ دیواری که رنگ پسند است

اگر می خواهید کاغذ دیواری در شیراز خانه شما آسیب را بپوشاند و در عین حال با سطوح باقیمانده شما منسجم به نظر برسد، باید یک طرح کاغذ دیواری مناسب برای رنگ انتخاب کنید. در نتیجه ضخامت و سطح ناصاف آن، بسیار بادوام است و می تواند سنگینی هر طرح رنگی را تحمل کند.

 

کاغذ دیواری قابل شستشو

این کاغذ دیواری برای دکور خانه به ویژه در خانه هایی که جوانان و سگ های شیطون دارند مفید است. با استفاده از آب و پارچه، می‌توانید خط‌ها و علامت‌ها را از روی کاغذ دیواری در شیراز پاک کنید بدون اینکه به سطح آن آسیبی وارد شود.

کاغذ دیواری مقاوم در برابر رطوبت

در مناطق پرتردد با رطوبت و بارندگی زیاد، مانند حمام و آشپزخانه، این نوع کاغذ دیواری در شیراز خانه به خوبی می ماند.

 

سبک های کاغذ دیواری خانه بر اساس الگو

الگوها ممکن است به فضایی که در غیر این صورت ممکن است بدون آنها خسته کننده باشد، جذابیت ایجاد کنند.

 

دکور خانه با کاغذدیواری به صورت تصادفی

در هنگام استفاده از این سبک کاغذ دیواری در شیراز خانه، همترازی الگو نباید مشکلی باشد. مهم نیست که الگو به صورت تصادفی چیده شده باشد!

کاغذ دیواری با دراپ مسابقه

این سخت ترین نوع آویزان است زیرا شامل تراز افقی و عمودی الگوها می شود.

 

کاغذ دیواری که کاملاً تراز شده است

حتی اگر به سختی کاغذ دیواری در شیراز دراپ مچ خانه نیست، طراحی کاغذ دیواری خانه مستقیم مطابق با گرافیک از شما می خواهد که به صورت عمودی با گرافیک مطابقت داشته باشید، که زمان و تلاش بیشتری را می طلبد.

 

چگونه کاغذ دیواری را برای دکوراسیون منزل نصب کنیم؟

هنگامی که طرح کاغذ دیواری در شیراز خانه خود را انتخاب کردید، مرحله زیر نصب آن و مراقبت از آن است.

 

منطقه را تمیز کنید

با یک پارچه و پاک کننده، دیوارهای خود را قبل از استفاده از رنگ پاک کنید. شما نمی خواهید کثیفی های پنهان بعداً حباب ایجاد کنند.

 

ابعاد خود را محاسبه کنید

قطعات کاغذ دیواری باید قبل از نصب بر روی دیوار به اندازه طول و عرض مناسب در کنار دیوارها باشد. برای اطمینان از اینکه کاغذ دیواری در شیراز خانه شما مستقیم و بدون شکاف است، این یک گزینه هوشمندانه است که قبل از شروع، روی سطح تمایز ایجاد کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا قبل از شروع چسباندن، بفهمید که به چه تعداد ورق نیاز دارید و چه نسبتی دارند.

 

محیط ها را تراز کنید

اطمینان حاصل کنید که گوشه ها با کندن کاغذ زیرین از حالت چسبنده به یک خط هستند. اگر کاغذ دیواری در شیراز خانه شما نیاز به چسب خارجی دارد، می توانید بر اساس خمیری که انتخاب می کنید از خمیر در پشت کاغذ دیواری خانه یا مستقیماً روی دیوار استفاده کنید.

 

رفت و برگشت رو به پایین

به محض اینکه لبه های بالایی در جای خود قرار گرفتند، کاغذ دیواری خانه را با استفاده از یک جارو کاغذ دیواری در شیراز فشار دهید تا به چسبیدن آن به دیوار کمک کنید.

 

حباب های هوا را از بین ببرید

کاغذ دیواری خانه باید به همان سرعتی که لبه های بالایی چسبیده است، با یک جارو کاغذ دیواری در شیراز به دیوار فشار داده شود. این ممکن است با اعمال فشار زیاد بر روی یک منطقه کوچک به طور مکرر انجام شود.

 

حفظ طرح کاغذ دیواری خانه شما

برای حفظ پاکیزگی طرح کاغذ دیواری در شیراز قابل شستشوی منزل خود، کافی است هر از چند گاهی آن را پاک کنید. در اینجا گزینه های شما برای نسخه های غیر قابل شستشو وجود دارد:

 

لکه های گرد و غبار را حذف کنید

در حین پاک کردن با حوله خشک باید چین های عمودی را رعایت کرد نه برعکس. روی لکه های ماندگار، با یک پارچه مرطوب بمالید، اما از مالش دادن شدید یا استفاده از پارچه ساینده خودداری کنید.

 

تلاش های خود را بخش بندی کنید

معمولاً بهتر است یک بخش را در یک زمان تمیز کنید تا اینکه کل آن را در یک زمان تمیز کنید. خطر آسیب کمتری به کاغذ دیواری در شیراز خانه با اجرای مکرر روی همان بخش وجود دارد و همچنین رویکرد روشمندتری را ارائه می دهد.

 

فقط از آب استفاده کنید

هنگام تمیز کردن کاغذ دیواری، از استفاده از هر گونه مواد ساینده، مواد شیمیایی یا سموم روی کاغذ دیواری در شیراز خودداری کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این امر منجر به یک لکه غیرجذاب خواهد شد. در بدترین حالت، هیچ گزینه ای به جز تعویض کل کاغذ دیواری خانه یا پوشاندن آن با کاغذ دیواری جدید باقی نمی ماند.

 

چگونه کاغذ دیواری خانه را به درستی پاک کنیم

برای اینکه کاغذ دیواری در شیراز خانه را به طور کامل پاک کنید، باید هم لایه نوار و هم لایه لایه برداری را جدا کنید.

 

اجازه دهید دیوار رطوبت را جذب کند

با خیساندن قسمت هایی از کاغذ دیواری در شیراز خانه در محلول پاک کننده ای که با آب ترکیب شده است، شروع کنید. بعد از اینکه حدود 15 دقیقه خیس شد، سطح بالایی را از سمت پایین به سمت بالا جدا کنید.

 

کاغذ آستر را بردارید

می توانید این کار را با استفاده از یک ابزار خراش دادن برای برداشتن کاغذ انجام دهید. تا زمانی که کاغذ آستر در شرایط خوبی باشد، ممکن است به عنوان پایه ای برای کاغذ دیواری در شیراز تازه خانه عمل کند.

 

دیوارها باید تمیز شوند

یک اسفنج خیس شده در آب صابون ممکن است برای جدا کردن تکه های باقی مانده کاغذ دیواری در شیراز خانه و چسب از روی سطح استفاده شود.