سیستم های تهویه مطبوع در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که هر یک کاربردهای به خصوص خود را دارند. دستگاه داکت اسپلیت از سری تجهیزات مفیدی است که عملکرد گرمایشی و سرمایشی دارد و با توجه به موقعیت نصب آن، در مدل های متعددی طراحی و تولید می گردد.

برندهای زیادی در زمینه تولید داکت اسپلیت فعالیت دارند که ایوولی یکی از برترین آنها می باشد. برند ایوولی در ساخت دستگاه داکت اسپلیت از فناوری های نوین و مدرن بهره می گیرد تا محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید و روانه بازار کند. 


جهت خرید مدل های مختلف داکت اسپلیت ایوولی در نظر بگیرید که این محصول ظرفیت هوادهی داکت اسپلیت های ایوولی از 18000 الی 60000 اند که انتخاب ظرفیت آن، وابسته به موقعیت و مساحت محیط مورد نظر شما است. کمپرسورهای به کار رفته در این سیستم ها از نوع روتاری اند که در محیط های معتدل و مرطوب کاربرد دارند. هواساز این سیستم از ورق گالوانیزه زخیم ساخته می شود که باعث افزایش مقاومت آن در برابر زنگ زدگی می شود.

گاز مبرد به کار رفته در داکت اسپلیت های برند ایوولی از نوع R410 است که با شرایط محیط زیست نیز سازگار می باشد. همچنین مصرف انرژی دستگاه های داکت اسپلیت این برند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که علت آن رده انرژی A آن است و همچنین برق مصرفی آن از نوع تک فاز و کم مصرف می باشد.


این سیستم به واسطه فیلترهای آن، ذرات گرد و غبار و آلاینده های هوا را تصفیه می کند و از این طریق هوای محیط علاوه بر تهویه، پاک هم می شود. ابعاد و وزن کم داکت اسپلیت های برند ایوولی باعث میشود به سادگی در سقف کاذب نصب شود و عملکرد تهویه مطبوع را انجام دهد.


شما می توانید انواع مدل های داکت اسپلیت با قیمت مناسب را همراه با گارانتی اصلی در فروشگاه اینترنتی دماپویا مشاهده و خریداری نمایید.