השילובים של מכנסיים ונעליים הם אינספור מכיוון שיש כל כך הרבה סגנונות שונים של מכנסיים ומבחר רחב עוד יותר של נעליים. לפעמים זה יכול להיות מאתגר להרכיב בגד נהדר ומלא. נעלי ג'ורדן פשוט עובדות טוב יותר עם סגנונות מסוימים של מכנסיים מאחרים. עם זאת, לאור אינספור הזיווגים האפשריים והעובדה שלכל אחד יש העדפות שונות בכל הנוגע לסגנון ואופנה, קל יותר לומר זאת מאשר לעשות.

 

 

תיאום צבעי נעליים

Translation is too long to be saved

חשוב לשקול אילו בגדים אחרים רוצים ללבוש בעת בחירת צבע לזוג נעליים חדש. יש לשאוף לאתר גוונים דומים בתוך כל גוון בנוסף להתאמת הצבעים. לדוגמה, אם אתה קונה נעליים לבנות, נסה למצוא נעליים שהן יותר קרם מלבן טהור מכיוון שגוונים בהירים עשויים להיות מאתגרים לשמור על המראה החכם שלהם לאורך זמן. כאשר קונים מכנסיים או ג'ינס בצבע כהה, כדאי לחשוב על רכישת נעליים בצבע כהה יותר. נעליים בהירות יותר כמו נייק אייר מקס ייראו טוב יותר עם מכנסיים או ג'ינס בצבעים בהירים יותר. 

 

ca7a2edc4d1f28eeafe108a0cc8e7c64.jpg

 

 

עיצובי נעליים דומים

 

נעליים הן דרך פשוטה להוסיף חיים לאאוטפיט, אבל לא יודעים איך להתאים אותן לחלקי לבוש אחרים, הן עלולות בסופו של דבר להרחיק מהמראה כולו. אפשר למצוא זוגות נפלאים של נעליים שלא רק משתלבות היטב אלא גם מתאימות לאאוטפיטים על ידי קניות בחנות הנעליים המקוונת המובילה - שוזנה. בחרו כמה זוגות נעליים חדשות שמתאימות לחלק מהחולצות והמכנסיים האהובות. קל למצוא סגנונות המשתלבים היטב עם רוב הבגדים שכבר יש לך בשיטה זו.

 

 

בדקו שהגוונים משלימים, כל צבע יכול להיות בעל תת גוון חם או קריר. אם אחד לובש כחול, ודא ששניהם חמים או קרירים. הימנעו מללבוש לבן עם תחתונים שחורים כי אלו המדים של מגזר השירותים. זה לא אומר שאי אפשר ללבוש את זה עם בגד מאוד קז'ואלי או לבוש יותר עבור מצבים רשמיים יותר. הלבוש שלובשים להחלפת נדרים הוא בחירה משמעותית שצריכה לקחת בחשבון הן את הסגנון האישי והנושא של החתונה. חתנים צריכים לשקף את הפורמליות של האירוע, לבחור מראה שמתאים למזג האוויר ולהשלים את ערכת הצבעים של החתונה. בנוסף, יש לבחור יצירה שנהנה לראות בתמונות עתידיות.

 

למידע נוסף:-

אייר גורדן

גורדן

ג'ורדן

ג'ורדן נייק