بابالا رفتن سطح دانش معماری درسطح کشور، قابل مشاهده هست که رشد چشمگیری در زیبایی نمای ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف برای ایننوع حفاظ هستیم.یکی از مصالح ساختمانی که برای زیباتر کردن نمای ساختمان استفاده میشود و از قیمت نسبتا مناسبیهم برخوردار است حفاظ شاخ گوزنیمی باشد.دراصل با جوش دادن میلگرد‌‌‌‌های نوک تیز به اشکالی مثل شاخ گوزن، و نصب آن بر روی دیوار و رنگآمیزی زیبا متناسب با رنگ سنگ نمای ساختمان، یکی از مصنوعات زیبا و چشمنواز دنیای معماریشکل می گیرد که خارج از امنیت، چشم هر رهگذری را به خود جلب میکند.درواقع حفاظ نرده شاخ گوزنی را میشود جزء تکنیک‌‌‌‌های نسل جدید برایشیک سازی ساختمانها دانستکهیکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار می رود ، از طول عمر زیادیهم برخوردار است و نیازمند تعمیر و نگهداری نیز نیست و اینکه قیمتنرده شاخ گوزنی نسبت به بقیه محصولات مشابه بسیار مناسب تر است.

این نوع حفاظ برای انواع نما‌‌‌‌هایسنگی،کامپوزیتیا فلزی قابل پیادهسازیهست .

سازنده میتواند با تغییرتراکم و ارتفاع ، حفاظ نرده شاخ گوزنی را کاملاً مطابق سلیقهی خریداری که سفارش ساخت حفاظ دیوار را داده است، بسازد تا با نمای ساختمان وی هارمونی و همخوانی کاملی داشته باشد.به دلیل تغییرات قیمت حفاظ شاخ گوزنی لازم است با ما تماس حاصل نمایید تا ضمن ارایه مشاوره مناسبترین قیمتاین نرده دیوار را دریافت نمایید.

مزیت استفاده از حفاظ روی بالکن ونرده تراس

 

حفاظ بالکن ونرده تراس خوبی های بسیار زیادی دارد و شما میتوانید با استفاده از‌ آنها امنیت و ایمنی را برای ساختمان خود تا حد زیادیپیاده کنید. این نوع حفاظ ها در اصل به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از قطعات آهنی ساختمان خود را در برابر سارقین هم حفظ کنید. استفاده از حفاظ‌‌‌‌های آهنی در واقع یکی از راحت ترین و بهترین راه هاییمی باشد که میتوان توسط آن امنیت خانه خود را حفظ کنید.

 

اینمدل حفاظ ها در حالیکه امنیت بسیار خوبی به ساختمان شما می‌دهند، به شما این اجازه را می‌دهند که مقرون به صرفه تر اقدام کنید و هزینه‌‌‌‌های مربوط به نرده بالکن را کمتر کنید. با اینکه گفته می‌شود بهترین راه در این زمینه استفاده از دوربین مداربسته است اما همچنان هم میشود گفت که این کار برای شما مانند خریدیک حفاظ بالکن ونرده تراس نخواهد بود و امنیت را تا حد زیاد برای شما برطرف نخواهد کرد.

مناسب ترین حفاظ بالکن دارای چه استانداردیهستش؟

مناسب ترین حفاظ بالکن می‌بایستبه غیر از حفظ امنیت ساختمان جلوه زیبایی به ساختمان بدهد

رنگ آمیزی حفاظ بالکن به چه صورت انجام می گیرد؟

رنگ آمیزی حفاظ نرده روی بالکن با رنگ کوره ای درجه یک الکترو استاتیکانجام می شود

آیا به شهرستان ها هم ارسال دارید؟

گروه صنعتی آهن ایرانیان به تمامی نقاط کشور ارسال بار دارد

آیا بازدید از محل پروژه رایگان است؟

خیر بازدید و هر گونه مشاوره فنی از محل پروژه به صورت توافقیمی باشد .

 

زیبایی و تنوع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

 

بیشتر اوقات درب پارکینگ ورودی درب ویلا وپارکینگ باید زیبایی و متنوع  در ساخت باشد. بیشتر افرادی که میخواهند درب فلزی وروردی را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی‌‌‌‌های زیبایی نمای آن اهمیت بسیاری می‌دهند. این نوع درب ها در واقع تردد شما را به داخل ممکن می‌سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن هم توجه کنید.

بیشتر وقت ها اینگونه  گفته می‌شود که خریددرب ویلایی پارکینگو درب حیاط و ویلا نسبت به خرید درب‌‌‌‌های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیباشیکتر کنید. با این حال بایدتوجه داشته باشید که خرید اینمدل درب ها به شما اجازه می‌دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه اینهستش که هر دو مورد را مد نظر داشته باشید.

بهصورت کلی اما تنوع درب باغ و درب لیزری بسیار بیشتر از تنوع درب‌‌‌‌های معمولی است. اینمدل درب ها با اینکه در جنس‌‌‌‌های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می‌شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان  در تماس باشید.

منبع : خبرگزاری ایسنا