לחלומות שלך יש אפקט פסיכותרפויטי מכיוון שהם מיוצרים במיוחד כדי לעזור לך לרכוש תודעה. התודעה היא בעצם ההבנה של הטעויות שלך.

 

המצפון האנושי שלך הוא חד צדדי ולא מפותח. אתה או מופנם או מוחצן. אתה חייב ללמוד איך לקבל גישה מאוזנת.

 

יש לך ארבעה פונקציות פסיכולוגיות:

*מחשבות

* רגשות

* תחושות

* אינטואיציה

 

הטיפוס הפסיכולוגי שלך מוגדר על ידי התפקוד הפסיכולוגי שמפותח יותר במצפון שלך ותפקוד פסיכולוגי שני, מפותח למחצה. התפקוד הפסיכולוגי השני הזה לא יכול להיות ההפך מהפונקציה הפסיכולוגית העיקרית שלך.

 

לכן, אם הטיפוס הפסיכולוגי שלך מבוסס על מחשבות, התפקוד https://www.facebook.com/tal.kanev הפסיכולוגי השני שלך יכול להתבסס על תחושות או אינטואיציה, אבל לא על רגשות כי רגשות הם ההיפך ממחשבות.

 

אם הטיפוס הפסיכולוגי שלך מבוסס על רגשות, בדיוק אותו הדבר קורה. התפקוד הפסיכולוגי השני שלך יכול להתבסס על תחושות או אינטואיציה, אבל לא על מחשבות.

 

אם הטיפוס הפסיכולוגי שלך מבוסס על תחושות, התפקוד הפסיכולוגי השני שלך יכול להתבסס על מחשבות או רגשות, אבל לא על אינטואיציה, כי אינטואיציה היא ההיפך מתחושות.

 

אם הטיפוס הפסיכולוגי שלך מבוסס על אינטואיציה, בדיוק אותו הדבר קורה. התפקוד הפסיכולוגי השני שלך יכול להתבסס על מחשבות או רגשות, אך לא על תחושות.

 

המחשבות שלך עוזרות לך לחשוב בהיגיון. אם אתה שייך לטיפוס פסיכולוגי המבוסס על מחשבות אתה מקבל את ההחלטות שלך רק על סמך מחשבות, מבלי לקחת בחשבון את הרגשות שלך. אתה בעצם מתעלם מהתחושות שלך ומהאינטואיציה שלך, גם אם אחת מהן היא התפקוד הפסיכולוגי השני, חצי מפותח, ששייך לטיפוס הפסיכולוגי שלך.

 

אותו דבר קורה עם כל שאר הסוגים. אתה תמיד מקבל את ההחלטות שלך אך ורק על סמך התפקוד הפסיכולוגי המפותח יותר במצפונך. התפקוד הפסיכולוגי השני, המפותח למחצה, עוזר לך רק לפעמים.

 

אתה מקבל מצפון לא מפותח כי אתה צריך לפתח את האינטליגנציה שלך במהלך חייך, אחרת לא תתפתח.

 

אתה רוכש תודעה על ידי התמודדות עם חוויות שונות בחייך וללמוד איתן משהו. זהו תהליך ארוך. אם תתמודד לבד, לא תלמד מה באמת חשוב.

 

אלוהים מייצר את החלומות שלך על מנת לעזור לך לרכוש תודעה מהר יותר על ידי ביטול ישיר נגד המצפון שלך, ופיתוח המצפון האנושי שלך. החלומות שלך מראים לך מה קיים במוח שלך ומה מגדיר את ההתנהגות שלך.

 

אתה צריך הדרכה כי המצפון שלך לוקה בחסר, כפי שיכולת לראות בהסברים שלי. כל הטיפוסים הפסיכולוגיים הם אבסורדיים ונוטים להפוך לנוירוטיים עם הזמן. הטיפוסים הפסיכולוגיים התגלו על ידי קרל יונג בשנת 1920, כאשר פרסם את עבודתו בנושא זה.

 

יכולתי לאמת את הדיוק של תיאוריו בשנת 1984. ניתן לאמת את הגדרותיו בהתנהגות של כל בני האדם. כולם שייכים לאחד משמונת הטיפוסים הפסיכולוגיים שגילה יונג: ארבעה מופנמים וארבעה מוחצנים, שמתבססים בכל אחד מארבעת הפונקציות הפסיכולוגיות שעומדות לרשותנו.

 

החלומות שלך נותנים לך מידע שעוזר לך לפתח את הפונקציות הפסיכולוגיות שאינך משתמש בהן במודע.

אנשים השייכים לטיפוס הפסיכולוגי המופנם המבוסס על מחשבות הם אנטי-חברתיים וגאים מדי באינטליגנציה שלהם. העבודה שלהם לוקחת זמן להיות מלאה. הם מסוגלים לבצע משימות מסובכות, אבל הם לא מסוגלים לנהל מערכות יחסים חיוביות. הם לא מובנים על ידי הסביבה שלהם.

 

אנשים המשתייכים לטיפוס הפסיכולוגי המוחצן המבוסס על מחשבות מאמינים שלכל דבר יש הסבר על סמך מה שמישהו אחר כבר אמר. הם מסכימים עם הלך הרוח של זמנם ההיסטורי. הם מתעקשים על נקודות המבט שלהם כאילו הם משקפים את האמת המוחלטת.

 

כל המופנמים הם אנטי-חברתיים.

כל המוחצנים תלויים באנשים אחרים לכל דבר.

הסיכום שלי מראה לך כמה מאפיינים של כל סוג פסיכולוגי, אבל זה מספיק כדי לתת לך מושג איך הם עובדים. אתה יכול לראות שכל אדם אינו מסוגל להבין את המציאות שלו כפי שהיא מכיוון שכולם משתמשים רק בפונקציה פסיכולוגית עיקרית אחת, ובאחרת רק לפעמים.

 

איך נוכל לחיות באושר על פני כדור הארץ אם יש כל כך הרבה טיפוסים פסיכולוגיים מנוגדים?

קרל יונג סיכם שעלינו לכבד את נקודות המבט של כל טיפוס פסיכולוגי.

הגעתי למסקנה שכל הטיפוסים הפסיכולוגיים זקוקים לפסיכותרפיה, לפני שהם יהפכו לנוירוטיים. כל הטיפוסים הפסיכולוגיים הם נוטים להפוך לנוירוטיים, מכיוון שהם אבסורדיים.

 

לאחר שהמשכתי את המחקר של יונג וגיליתי את קיומו של האנטי-מצפון, וידאתי שהתפקודים הפסיכולוגיים שאינם מפותחים במצפון שלנו שייכים לאנטי-מצפון שלנו. מכיוון שיונג לא יכול היה לראות בבירור את האנטי-מצפון כמוני, הוא האמין שרבים מהמאפיינים של האנטי-מצפון שייכים למוח הלא-מודע.

 

הוא לא הצליח להבין את ההבדל הגדול הקיים בין המוח הלא מודע האלוהי שמייצר את החלומות שלנו ופועל כמו רופא, לבין אנטי המצפון השטני שלנו שיוצר מחלות נפש בתוך מצפוננו. מבחינתו הכל היה מעורפל כי הוא הפסיק את המחקר שלו בשלב מסוים.

 

הבהרתי לך הכל.

אתה צריך לציית להדרכה האלוהית בחלומות שלך כדי לחסל לחלוטין את אנטי המצפון שלך ולהפוך לאינטליגנטי יותר. אתה גם תהיה רגיש יותר. תלמד כיצד לשים לב למה שכל אחד מהתפקודים הפסיכולוגיים שלך יכול להבין.